Yoused biedt veelal gebruikte decoratie materialen aan, om deze reden kunnen alle aangeboden artikelen kleine onvolmaaktheden vertonen. Mocht het desondanks voorkomen dat je een artikel ontvangt, dat echt gebroken is of anderzijds flink beschadigd, dien je ons dit zo snel mogelijk, maar bij voorkeur binnen 5 dagen na ontvangst te laten weten per e-mail naar [email protected]Na ontvangst van je mail, zullen wij binnen 48 uur de klacht in behandeling nemen en trachten deze uiterlijk binnen 14 dagen op te lossen. Indien aanwezig ontvang je een nieuw product, of zullen wij de kosten voor het product uiterlijk binnen 30 dagen per bank retourneren. Indien je een artikel hebt besteld, dat om onbepaalde redenen niet geleverd kan worden, dienen wij je hier binnen 48 uur na je bestelling van op de hoogte te brengen. Wij zullen het bedrag van het artikel uiterlijk binnen 30 dagen per bank retourneren. Let op; aan het retourneren via PostNL zijn kosten verbonden, deze zijn voor eigen rekening.